Ne Olacak Bu KaanZade`ye ?

Selam dostlar. Uzun bir soluklanma döneminden sonra tekrar ben. Bu uzun soluklanma dönemini uzun bir yazıyla geçiştirmek için elimden geleni yapacağım diyerek aradan sıvışmayı hedefliyorum.




Öncelikle blogla alakalı en mükemmel haberi vereyim sizlere. Artık ziyaretçilerimizden birisi kesin takipçi oldu. Artık her makaleyi okuyacak. Kesin olması sebebi ise en yakın arkadaşım nasıl başardıysa blogumu bulmuş. Tabii ki bulması kolay ama ben haber vermemiştim. Bildiğin stalk'luyormuş beni. Şuradaki yazımı okuyunca çok beğenmiş, yazmaya devam et dedi. Yemin ediyorum hayatımda duyduğum en güzel cümlelerden birisini duydum. Bu mutluluğumu da sizlerle paylaştıktan sonra bu uzun süreçte neden yazmadığımı ve neden şimdi yazmaya başladığımı açıklayacağım.




Bir ara ne yazsam haline büründüm. Böyle, depresiflikle heyecanın birleşimi gibi bir şey. Ne kadar iğrenç bir şey olduğunu herhalde anladınız. Bende böyle vuku buldu. Not defterim var bir tane (bilgisayarda), içine yazmak istediğim ve yazacağım konuların başlıklarını, özetlerini falan yazıyorum. Satır satır yazdım. İçerisinde programlama var, bazı eğitim videoları var, oyunlarla alakalı başlıklar var. Fakat ben bu bütün konuları KaanZade adı altında paylaşırsam buranın çöp blog olmasından korkuyordum. Sonra bir tane blog açtım. Düzenledim, temasını Türkçe'ye çevirdim, video çektim ve YouTube'da açtığım bir kanala yükledim. Baya baya profesyonel ilerliyorum. Sonra durdum ve ne yapıyorum ben dedim. Her konu için blog açarsam kafayı yerim, hepsiyle eşit ilgilenemem diye her şeyi bir daha sildim.




Şimdi karar verdim. Değerli okuyucum, paşam, hanımım, ana sayfada sağ tarafta bulunan kategoriler var ya, ben orayı elimden geldiğince stabil hale getireceğim. Yani, en iyi düzenlenmiş haliyle okumak istediğin kategoriyi, makaleyi, videoyu bulabileceksin. KaanZade'yi bir kalıba sokmak yerine, kendi kalıbını oluşturmasını izleyeceğim ve bunun için uğraşacağım. Belki doğru bir karar değil ancak her zaman kendime dediğim gibi, denemeden bilemeyiz. Bir renge bürüneceğine kendi rengini kendisi oluştursun. Siz değerli blog yazarlarından ve okuyuculardan da bir ricam olacak. Öğrenmeyi ve başkalarının tecrübelerinden edindikleri bilgileri duymayı hep sevmişimdir. Konu ne olursa olsun bir usta konuşuyorsa her şeyimle dinlerim. Sizlerden ricam, bir cümle dahi olsa fikirlerinizi iletmek olacaktır.

Şafak kadar yeni yazılarda yakındır. Oyunlarda kullanılan bir terim vardır, müsaadenizle bu sözü kullanıp yazıma son vereceğim.


AÇILIN KOMBO YAPICAM!


Kaynak
Görsel 2 : Designed by valeria_aksakova / Freepik

Paylaşmak İster MİSİN ?

İLGİNİZİ ÇekebİLİr

Sonrakİ
Öncekİ
Next Post »